Antoine Barthes jest obecnie dyrektorem ds. marketingu produktów w centrali Nissan Europe w Rolle w Szwajcarii, gdzie odpowiada za całą ofertę modeli marek Nissan i Datsun w Europie. 

Z firmą Nissan jest związany od 2002 roku. Pracując wcześniej na różnych stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem w Europie i na Bliskim Wschodzie, zdobył solidne doświadczenie w dystrybucji oraz zarządzaniu siecią w branży motoryzacyjnej. Będąc członkiem zespołu, który w 2005 roku tworzył spółkę NSCEE, odpowiadał za opracowanie, a następnie realizację planów biznesowych dla czterech krajów regionu, współpracując z zespołami działów sprzedaży i marketingu. 

Cieszę się, że będę miał okazję pracować na rzecz dalszych sukcesów firmy Nissan w tym regionie" - powiedział Barthes. „Nissan zdobył ugruntowaną pozycją silnej marki w czterech krajach, oferując atrakcyjne produkty i starając się zaspakajać wymagania klientów bezkompromisowym podejściem do jakości".

Antoine Barthes ma 39 lat, pochodzi z Francji, jest żonaty i ma troje dzieci. Miejscem jego pracy będzie Budapeszt.

Spółka Nissan Sales Central & Eastern Europe powstała w lipcu 2005 roku z połączenia 4 rynków (polskiego, węgierskiego, czeskiego i słowackiego) w jedną regionalną jednostkę biznesową z siedzibą w Budapeszcie.

Andrey Akifiev - poprzednik Barthesa - został mianowany dyrektorem zarządzającym rosyjskiego oddziału Nissana, gdzie będą mu podlegać piony sprzedaży, marketingu, rozwoju sieci i obsługi posprzedażnej. 

@NissanPolska