Perfekcyjny stan techniczny aut oznaczonych marką Nissan Collection jest kluczowym założeniem programu, dlatego Nissan zdecydował się na certyfikację pojazdów przez renomowaną firmę DEKRA.

Każdy samochód sprzedany w programie Nissan Collection otrzyma gwarancję na okres 12 lub 24 miesięcy (w zależności od wieku pojazdu), z pełnym pakietem assistance, obejmującym również auto zastępcze.

Nissan Collection oferuje dwa pakiety gwarancyjne - Premium oraz Standard+. Ten pierwszy dedykowany jest samochodom marki Nissan, a zakres objętych gwarancją elementów jest niemal identyczny jak w przypadku nowego samochodu tego producenta. Gwarancja Standard+ jest z kolei przeznaczona dla pojazdów innych marek i obejmuje wszystkie główne podzespoły samochodu. W ramach obu pakietów gwarancja nie określa maksymalnego limitu kilometrów.

Warunkiem udzielenia gwarancji jest w obu przypadkach otrzymanie przez dany pojazd certyfikatu potwierdzającego jego jakość. Protokół kontrolny zawiera 150 punktów, a każdy klient już na etapie poszukiwania auta dla siebie będzie mógł zapoznać się z treścią certyfikatu na stronie internetowej Nissana.

Dodatkową zachętą dla kupującego jest bezpłatne sprawdzenie stanu technicznego auta po przejechaniu pierwszych 3 000 km od daty zakupu. Nissan jest jedyną marką na rynku oferującą tę usługę. „Chcemy budować jak najlepsze relacje z naszymi klientami nie tylko do momentu sprzedaży, ale przez cały okres użytkowania pojazdu" - powiedział Maciej Parol, odpowiedzialny za wdrożenie programu w czterech krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Polska jest jednym z dziewięciu krajów w Europie, w którym działa program Nissan Collection. Warunki, którą muszą być spełnione przez wszystkie samochody objęte programem zostały określone w oparciu o najlepsze doświadczenia z innych rynków oraz analizę lokalnego rynku w Polsce.

Kryteria wyjściowe to maksymalny wiek pojazdu nie większy niż 7 lat od daty pierwszej rejestracji oraz przebieg nie wyższy niż 150 000 km.

@NissanPolska