Samochody marki Nissan są wyposażone w liczne i zaawansowane rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo, takie jak system kamer 360°, ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu czy system awaryjnego hamowania przed przeszkodą. Ich zadaniem jest ograniczanie ryzyka wypadku. Niemniej jednak drobna kolizja czy otarcie zawsze się mogą zdarzyć, dlatego Nissan uruchomił innowacyjny program, którego celem jest jak najszybsze przywrócenie samochodu klienta do takiego stanu, w jakim opuścił on salon sprzedaży.

Kierowcy korzystający z programu lakierowanych zderzaków mogą szybko i skutecznie naprawić pojazd po kolizji, która miała miejsce przy niewielkiej prędkości. Według danych branży ubezpieczeniowej do tej kategorii należy obecnie około 70% zgłaszanych kolizji*. Dzięki zapasowi gotowych, polakierowanych zderzaków dealerzy mogą każdorazowo zagwarantować dokładne dopasowanie koloru i fabryczną jakość wykończenia tego elementu. Zamówiony zderzak jest dostarczany do warsztatu już następnego dnia, ku większemu zadowoleniu klienta.

Lakierowane zderzaki są dostępne do aktualnych Nissanów Juke, Qashqai i Note, a także do wszystkich wersji poprzednich generacji każdego z tych trzech modeli. Wraz z Nissanem Qashqai+2 daje to łącznie 7 modeli i 28 kolorów nadwozia. Oferta obejmuje zarówno przednie, jak i tylne zderzaki. Program jest wprowadzany po sukcesie, jak odniósł analogiczny projekt dotyczący lakierowanych nakładek na lusterka boczne, uruchomiony w 2012 roku.

Vincent Wijnen, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej Nissan Europe, powiedział: „Program lakierowanych zderzaków jest doskonałym przykładem realizacji głównych wartości marki Nissan – wyjątkowej jakości i znakomitego poziomu obsługi klienta. Korzyści z programu odniosą zarówno właściciele Nissanów, jak i dealerzy”.

@NissanPolska