Dzięki zastosowaniu najnowszych technik profilowania osobowości wysnuto wniosek, że kierowcy Nissanów są też najbardziej hojnymi, lojalnymi i przyjaznymi spośród właścicieli samochodów różnych marek w Europie. Badania wykazały również, że właściciele Nissanów znacznie częściej niż inni przedkładają dobro bliźnich nad swoim, dążą do dobrobytu gospodarczego i sprawiedliwości społecznej.

"Ocena osobowości i stylistyka samochodów są ze sobą powiązane", twierdzi dr Richard Mills, doktor psychometrii w Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge. "Nasze badania pokazują, że kierowcy Nissanów są ogólnie postrzegani jako życzliwi, hojni i sympatyczniSą także taktowni i przyjaźnie nastawieni do innych, i uważają, że z natury ludzie kierują się w życiu uczciwością i przyzwoitością".

Psychometria – znana także jako profilowanie osobowości – to tylko jeden z wielu sposobów, które wykorzystuje Nissan by lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. Wynikiem tego jest ciągłe ulepszanie interakcji marki z jej klientami w szerokim zakresie doświadczeń: za kierownicą samochodów Nissana, poprzez kontakt online oraz w salonach sprzedaży i centrach serwisowych w całej Europie.

"Psychometria pozwala Nissanowi w optymalny sposób kształtować podróż klienta przez proces zakupu auta ijednocześnie tworzyć samochody, których właściciel może zakochać się w taki sam sposób, jak ma to miejsce w relacjach międzyludzkich. Właściciele Nissanów cenią sobie bliskie i osobiste relacje z ludźmi, coczyni ich idealnymi partnerami” – dodał Mills. 

* Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge wykorzystało w swoich badaniach dane o 824 właścicielach samochodów różnych marek. Celem było znalezienie różnic w profilach osobowościowych pomiędzy posiadaczami Nissanów i klientami innych marek samochodowych.

@NissanPolska